Záruční a pozáruční servis
Naše servisní oddělení je tu pro Vás!
Zajišťujeme záruční a pozáruční servis všech značek. Pošlete nám stroj a my Vám jej opravíme, pokud to půjde. K větším strojům jezdíme k Vám. Jihomoravský kraj, kraj Vysočina. Po dohodě i jinde v republice.
Pro dotazy volejte +420 603 367 466 od Po-Čt 8:00 - 16:00, Pá 8:00 - 15:00
Servis a údržba je důležitá, protože:
- Prodlužuje životnost vašeho zařízení
- Zajišťuje maximální výkon vašeho úklidového stroje za každých podmínek
- Umožňuje odstranit drobné nedostatky dříve, než se z nich stanou nákladné problémy na opravu
- Zajistíme, aby vaše zařízení plnilo všechny vládní nařízení
- Záznam o provedení kompletního servisu zvyšuje hodnotu zařízení při opakovaném prodeji
- Nedostatečná údržba může vést ke ztrátě záruky
Finanční bezpečnost a flexibilita:
- Díky smlouvě o poskytování servisu budete dopředu znát vaše výdaje související s údržbou zařízení a lépe předvídat své náklady
- Naše servisní smlouvy umožňují flexibilní řešení platby
Uvědomujeme si, že jedna velikost nevyhovuje všem. Při uzavírání smlouvy podepíšete smlouvu o poskytování služeb společnosti ELHATEC a budete mít možnost vybrat si z řady různých řešení služeb vyvinutých tak, aby odpovídaly vašim specifickým potřebám. Jsme připraveni vám pomoci při výběru dohody o odborném servisu, který vyhovuje vašemu provozu nejlépe.
Servisní řešení Standard - profesionální údržba
Vaše smlouva obsahuje dvě roční návštěvy za účelem údržby a poskytování odpovědí do 48 hodin. Návštěvy v případě poruchy a náhradní díly jsou účtovány zvlášť
Servisní řešení Plus – optimální výkon
S řešením Plus máte náklady na údržbu a opravy pevně ve svých rukou s vědomím, že váš výkon nebude nikdy ohrožen, pouze optimalizován
Servisní řešení Premium - maximální využití zařízení
Pokud je využití zařízení vaší absolutní prioritou a klíčovou otázkou, pak servisní řešení Premium je tou nejlepší volbou. Čtvrtletní návštěva za účelem údržby je v ceně. Nepřekvapí vás žádné náhlé finanční výdaje
SOUČÁSTI SMLOUVY | STANDARD | PLUS | PREMIUM | | |
---|---|---|---|---|---|
Pracovní síla % cestovní náklady | ANO | ANO | ANO | ||
Prodloužená záruka | ANO | ANO | ANO | ||
Servisní hlášení při každé návštěvě | ANO | ANO | ANO | ||
Roční návštěvy za účelem údržby | 2 | 2 | 4 | ||
Doba reakce | 48 hodin | 48 hodin | 24 hodin | ||
Náhradní díly | X | ANO | ANO | ||
Pojištění proti poruše | X | ANO | ANO | ||
Spotřební materiál | X | X | ANO | ||
Pojistné krytí proti nevhodnému použití a zneužití | X | X | ANO | ||
Zapůjčení zařízení | X | X | ANO | ||
Víkendové krytí | X | X | ANO |